Saturday, 17 March 2012

Happy St Patrick's Day!!

So today is St Paddy's's been a year since I passed my driving test and FINALLY got my  independence :D It's also been just over a year since I got with my crazy other half Stu, he makes me happy like no one else can and life is just pretty awesome :D I moved back to the UK from Germany beginning of December, got myself a job and a couple weeks ago, I moved into a shared house:) Life couldn't be better..well, not to sound ungrateful, but I'm gutted I can't go back to uni yet..I really do want to get my degree, yet a friend told me to look into distance learning, so I can still work. In this day & age, you've gotta have the pennies right!
Today is a bit of a solemn day, a footballer for Bolton collapsed during a match, and although I'm not much of a football fan, it's real sad and my thoughts & prayers are with his family & friends. Also I'm thinking of the friends & families of six soldiers killed recently in Afghanistan and everyday I know how lucky I am that mine came home safely..I guess today has been a day of realising how lucky I really am and with that in mind, I'm sending all the love I have to those I love <3 xxx

Saturday, 24 September 2011

Why is it male drivers annoy you when you're already having a rubbish day?!

Argh!!!!!I am definitely having one of those 'weeks', never mind days! Why, oh why do truck drivers/van drivers or just idiotic male drivers in general INSIST on driving so close up my ass that if I brake they could be halfway through my poor little (crappy) car?! I mean, seriously COME ON!It's not like there isn't enough room on the whole fricking autobahn that they can't just back off or better still, use their brain and overtake!!! Ergh, and it's always MEN doing it..I had to laugh the other day, I'm going about 130kph in the far right lane (any faster than that and the car rocks from side to side and vibrates..yes, it's an old car!) and this guy comes right up my ass, so I speed up as much as I can then he overtakes but not fast enough to get past me, instead he's right across from me just giving me evils-well if he wanted a race, I wasn't gonna give him car would probably fall apart down the motorway haha!Grr, men of the driving world sort yourselves the hell out!
Anyway, I'm in the kind of mood where I'm getting angry pretty quick, yet using plenty of sarcasm and humour to quickly get over it again..don't know where my head is at these days, but I know for sure that my life is not where I want it at 25 years old..(yes I'm older than my car)..Oh and another thing-CYCLISTS!!Where the hell did they learn to cycle because I don't pull any of the stunts that they do in Germany-it's like they think they own the road..yeah well, just because you have a bike doesn't mean anything, I have a car and people still push me out of the way..I think the only way you get priority on the roads is if you're a stupid pedestrian who doesn't LOOK when they're crossing the road..I mean, what moron crosses without looking?It's a damn good thing I don't have a sporty car because it doesn't go fast enough to hit someone anyway!hahaa!
I think maybe I need to get a tank..I would just run over every idiot on the road, ha and teach those trucks a thing or two..oh wait, are trucks bigger than tanks?Well, whatever, so  irritated by the morons on the roads, at least I use my INDICATORS and I look before crossing an intersection, I don't cut up everyone else!Morons!!!Anyway, that's me for today..think my head might be about to explode haha!!Enjoy your Saturday evening peeps xx

Thursday, 22 September 2011

Living life in the real world..

So yeah, I guess I'm finally using this because my best friend made it for me and I totally forgot about it until I was having a crap time on Facebook, because let's be honest, that site is such bull****..anyway, I closed my account and reckon I'm gonna use this because I won't have anyone spying on me hahaha!!!
Anyway, the last few days have been kind of complete would think professionalism would not entail colleagues behaving in a devious and conniving way, yet obviously some people have no idea what 'professional behaviour' really is because people still go behind my back when I'm not even there to defend myself against any assumptions or when I get reported for insignificant minor 'events'. I guess it's something I have learnt the hard way, but the fact that no one has the decency to speak to me other than to rage down the phone at me, kind of shows me that no one really ever follows 'professionalism' and it's impossible to change how people behave towards you.
Yet the outcome from continuously working in an environment with people who don't care how hard you work or the fact that you would 'bend over backwards' to help others, has meant that I have become that stressed and anxious that I  don't want to go back to work..I have now been moved to another place, yet I am determined to leave Germany next year and start over in the UK..sometimes it's more the idea of being somewhere, rather than actually being there, that makes you stay-yet that isn't always the right choice. It's going to be a challenge, however I have never turned away from challenges, I know it will be hard, but in the past I have always 'landed on my feet' so to speak, therefore I'm sure it will work out in the end. Bring on 2012!